Povrat robe i reklamacija

Važne napomene za povrat proizvoda:

Kod povrata proizvoda prodavatelju Bella Forma, potrebno je priložiti obrazac za odustajanje od kupovine. Također je potrebno priložiti i kopiju računa.
Adresa za povrat proizvoda je Zip trgovina d.o.o., Vodovodna 1, Novaki, 10431 Sveta Nedelja.
Preporučamo da koristite kurirsku službu koja omogućuje praćenje pošiljke, te da dobro zapakirate i osigurate paket (idealno je zapakirati proizvod isto kao što ste ga i zaprimili). Troškove povrata uvijek snosi pošiljatelj, osim ako je unaprijed drugačije dogovoreno. Pošiljke sa otkupninom nećemo preuzeti.

Pri odustajanju od kupovine, gdje ste koristili popust ili promo kod, ta se sredstva računaju kao popust i kupcu se taj iznos ne vraća. Prodavatelj se obvezuje izvršiti povrat uplaćenog iznosa služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio kupac prilikom plaćanja osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat. Poklon bon se pri odustajanju računa kao sredstvo plaćanja, te se taj iznos kupcu vraća u obliku Poklon bona.

Povrat proizvoda za pravne osobe

Ukoliko tražite R1 račun, prihvaćate uvjete poslovanja koja vrijede za poduzeća. Poduzećem, samostalnim poduzetnikom i drugim pravnim osobama omogućujemo povrat proizvoda u okviru garancijskih rokova. Pravne osobe nemaju mogućnost odustajanja od kupovine u roku 14 dana ili povrat proizvoda kao što to vrijedi za fizičke osobe.

Za sva dodatna pitanja možete nas nazvati na broj telefona 01/3373 330 ili nam pišite na mail adresu info@bellaforma.hr.

Postupak traženja odštete za oštećene pošiljke

Ukoliko vam je paket dostavila kurirska služba DPD/In Time te utvrdite, da je proizvod ili paket oštećen, ukoliko u paketu nedostaje sadržaj, ili je vidljiv trag otvaranja, možete pokrenuti postupak odštete. Štetu je potrebno prijaviti u roku 7 dana od datuma prijema pošiljke na e-mail adresu info@bellaforma.hr ili telefonskim putem na broj 01/3373 330. Za prijavu štete potrebne su nam slike paketa (izvana, iznutra) i ambalaže oštećenog proizvoda, DPD/In Time naljepnica i opis štete. Sa referentom se također možete dogovoriti o preuzimanju oštećenog paketa na naš trošak.

Vraćanje unutar 14 dana (odustajanje od kupovine)

Kupac (isključivo vrijedi za fizičke osobe, koje robu kupuju za privatne svrhe) ima pravo u roku 14 dana od preuzimanja robe istu vrati uz prethodnu obavijest (na e-mail adresu: info@bellaforma.hr), da odustaje od kupovine, bez navođenja razloga odustajanja. Rok za povrat računa se od dana kada je kupac primio pošiljku. Jedini trošak koji tereti kupca u vezi sa odustajanjem od kupovine je trošak povrata proizvoda (koji se računa prema cjeniku dostavne službe i ovisi o težini i cjeniku dostave kurirske službe koja vrši dostavu). Robu je potrebno vratiti prodavatelju najkasnije u roku 14 dana od dana slanja maila o odustajanju od kupnje.

Kupac proizvod mora vratiti prodavatelju neoštećen, u originalnoj ambalaži i u nepromijenjenoj količini, osim ako je proizvod uništen, pokvaren, izgubljen ili se njegova količina umanjila, a da kupac za to nije odgovoran. Kupac proizvod koji vraća ne smije upotrebljavati, ali kupac ima pravo robu koju je kupio isprobati i pregledati u mjeri koja je potrebna da se utvrde narav, karakteristike i funkcioniranje te robe. Kupac odgovara za umanjenje vrijednosti proizvoda, ukoliko umanji vrijednost upotrebom, a da to nije nužno za utvrđivanje prirode, značajki ili funkciju proizvoda.

Pri odustajanju od kupovine, gdje je bio korišten popust ili promo kod, ta se sredstva računaju kao popust i ne vraćaju se kupcu. Prodavatelj se obvezuje izvršiti povrat uplaćenog iznosa služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio kupac prilikom plaćanja osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat. Poklon bon se pri odustajanju računa kao sredstvo plaćanja, te se taj iznos kupcu vraća u obliku Poklon bona. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcioniranja robe. Povrat uplaćenog iznosa biti će izvršen u roku 14 dana nakon primitka pošiljke od kupca. Prodavatelj se može suzdržati od povrata novca dok ne primi vraćenu robu ili dok kupac ne dostavi dokaz da je robu vratio. Kako bi se osigurala sigurnost, točnost i pravovremenost povrata, te zapisi o plaćanju, povrat plaćanja kupcu vrši se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio kupac prilikom plaćanja osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat. Kupac ne plaća naknadu za vraćanje proizvoda osim troškova prijevoza. Povrat novca u gotovini nije moguć!

U iznimnim slučajevima, kada proizvodi nisu vraćeni u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kupcu možemo ponuditi drugi proizvod uz odgovarajuću naknadu, čiji iznos se utvrđuje zapisnikom prilikom preuzimanju vraćene robe. Naknada se obračunava samo nakon pismene potvrde od strane kupca. Kupac ovaj iznos isključivo koristi prilikom naručivanja drugog proizvoda iste ili veće vrijednosti.

Obrazac za odustajanje od kupnje nalazi se ovdje.

Pravo na povrat robe, jamstva i sve drugo detaljnije se regulira Zakonom o zaštiti potrošača.

Skriveni nedostatak

Kada proizvod ima skriveni nedostatak?

  • kada proizvod nema karakteristike koje su neophodne za njegovo uobičajeno funkcioniranje i upotrebu
  • kada proizvod nema karakteristike koje su potrebne za određenu upotrebu za koju ga kupac kupuje, a koje je prodavatelj poznavao ili je trebao znati prilikom prodaje
  • kada proizvod nema karakteristike i vrijednosti koje su bile usmeno ili tiho dogovorene odnosno propisane
  • kada je prodavatelj isporučio proizvod, koji ne odgovara uzorku ili modelu, izuzev ako je uzorak ili model prikazan samo zbog obavijesti

Kako se provjerava autentičnost proizvoda?

Uspoređuje se sa drugim, neoštećenim proizvodom iste vrste, u nekim slučajevima također sa izjavama proizvođača koje su navedene na proizvodu.

Kako se utvrđuje nedostatak?

Kupac mora obavijestiti prodavatelja o nedostatku zajedno sa točnim opisom istog u zakonskom roku. Kupac je obavezan omogućiti nam slike proizvoda.

Pravo na utvrđivanje skrivenih nedostataka detaljnije opisuje Zakon o zaštiti potrošača.
Ukoliko želite pošiljku vratiti na naš trošak, to možete tako da se prethodno dogovorite sa našim djelatnicima iz odjela za pomoć kupcima ( 01/3373 330 ili mailom: info@bellaforma.hr).
U skladu sa dogovorom na vašu adresu šaljemo kurirsku službu da preuzmu paket. Pozor: povrat na drugi način na trošak Zip trgovine d.o.o. nije moguć.
Trebate savjet? Kontaktirajte nas.
01 337 33 30     info@bellaforma.hr