Uvjeti poslovanja

Podaci o poduzeću

Zip trgovina d.o.o.
Vodovodna 1, Novaki
10431 Sveta Nedelja
Telefon: 01 337 33 30

OIB: HR01835421131
MBS: 080087655
MB: 0142492

ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK d.d. Jadranski trg 3A, 51000 Rijeka, Hrvatska
IBAN HR8324020061100033630
SWIFT/BIC ESBCHR22

Članovi društva:
Zdenka Gec
Pavel Gec

Direktor:
Zdenka Gec
Temeljni kapital
1.941.200,00 kn uplaćen u cijelosti

ZIP TRGOVINA društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge upisano je pri Trgovački sudu u Zagrebu pod brojem Tt-10/17851-2

Kupca i prodavatelja obvezuju oni uvjeti koji su navedeni na stranicama u trenutku kupovine (isporuka online narudžbe).

Vrste korisnika

Za kupovinu, registracija nije potrebna. Pravo na kupovinu u internet trgovini Bella Forma imaju svi posjetitelji koji izvrše narudžbu i pri tome se ne trebaju registrirati

Dostupnost informacija

Zip trgovina d.o.o. se obvezuje kupcu omogućiti sljedeće informacije:

  • naziv poduzeća (ime i sjedište, matični broj i OIB)
  • kontakt podatke koji posjetitelju stranice omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon)
  • bitne značajke robe ili usluga obzirom na uslugu (uključujući usluge nakon prodaje i jamstva)
  • dostupnost proizvoda (svaki proizvod, koji je ponuđen na web prodaji, mora biti dostupan u razumnom roku)
  • uvjete dostave proizvoda (način, vrijeme i mjesto dostave)
  • sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno naznačene te mora biti prikazano da li one sadrže porez i cijenu dostave
  • načini plaćanja i dostava
  • vremensko trajanje ponude
  • rok u kojem je moguće odustati od Ponude i uvjeti za odustajanje; pored toga i koliko će iznositi trošak povrata proizvoda za kupca
  • pojašnjenje postupka pritužbi, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za reklamacije

Ponuda proizvoda i cijene

Zbog prirode poslovanja putem interneta, ponuda i cijene u internet trgovini Bella Forma ažuriraju se i mijenjaju često. Cijena je ista kako za registrirane korisnike tako i za goste internet trgovine. Sve cijene sadrže PDV. Cijene vrijede u trenutku narudžbe i nemaju rok valjanosti.

Narudžbe i cijene

Kupoprodajni ugovor između prodavatelja Zip trgovina d.o.o. i kupca u internet trgovini Bella Forma sklopljen je onog trenutka, kada Bella Forma pošalje kupcu prvu poruku elektronskim putem o potvrdi narudžbe. Od tog trenutka sve cijene i uvjeti su fiksni i vrijede kako za Zip trgovina d.o.o. tako i za kupca.

Rok dostave

Naručene proizvode koji su na zalihi, dostaviti će se na vašu adresu u roku tri radna dana kod odabira opcije plaćanja pouzećem ili plaćanja kreditnom karticom, a kod opcije plaćanja po predračunu nakon zaprimljene uplate na naš račun. Sve narudžbe izvršene vikendom ili neradnim danom šaljemo prvi sljedeći radni dan. Kod proizvoda, gdje je posebno naznačen kasniji rok dostave, rok dostave je upravo taj ili prema dogovoru. Dostava za sve narudžbe je besplatna.

Načini plaćanja

Nudimo Vam sljedeće opcije plaćanja:

  • plaćanje pouzećem
  • po predračunu - uplata putem internet bankarstva, banke, pošte, Fine...
  • kreditnim i debitnim karticama Maestro, MasterCard, Visa, Diners, American Express putem web-a (PayWay - sigurna veza)
  • kreditnim karticama u trgovini Bella Forma, Trg žrtava fašizma 3. Zagreb
  • obročno plaćanje do 12 rata bez kamata (minimalni iznos narudžbe za obročno plaćanje, 500 kn)
American Express Discover Diners Maestro Visa Mastercard

PayWay
T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam.

ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

ax_jamstvo mastercard_securecode verified_by_visa

Dostava za sve narudžbe je besplatna. Dostavljamo samo na području Hrvatske.

Izdavanje računa

Bella Forma po dostavi i izvršenoj uplati naručenih proizvoda kupcu šalje račun u PDF formatu na e-mail adresu kupca. Na računu su raščlanjeni cijena i svi troškovi vezani uz kupnju robe. Kupac je dužan provjeriti ispravnost podataka prije potvrde narudžbe.

Poklon bon Bella Forma

  • Poklon bon je poklon kartica, koju bellaforma.hr šalje kupcu u fizičkom ili elektronskom obliku. Svaki poklon bon označen je kodom (unikatni serijski broj), prodavatelj (Zip trgovina d.o.o.) ga je dužan uzeti u obzir kao sredstvo plaćanja putem internet trgovine Bella Forma.
  • Poklon bon je moguće kupiti putem internet trgovine Bella Forma. Za kupovinu poklon bona vrijede isti uvjeti poslovanja kao i za kupovinu ostalih artikala. Ukoliko poklon bon zatrebate odmah, možete nam poslati mail na adresu info@bellaforma.hr. Valjanost poklon bona je 6 mjeseci od datuma izdavanja, osim kada je to na bonu drugačije navedeno.
  • Zamjena poklon bona za gotovinu nije moguća. Bon je moguće iskoristiti u cijelom iznosu. U slučaju da je vrijednost kupovine veća od vrijednosti bona, vlasnik poklon bona dužan je doplatiti razliku. Vrijednost kupovine mora biti ista ili veća od vrijednosti bona.
  • Upotreba poklon bona: izaberite proizvode koje želite kupiti te ih dodajte u košaricu. Na stranici kod „Blagajna“ odaberite polje „Poklon bon“ te upišite 12-znamenkasti broj sa bona te kliknite “Upotrijebi poklon bon“. Vrijednost bona umanjuje ukupan iznos za naplatu.
  • U sklopu jedne narudžbe putem interneta istodobno možete koristite više poklon bonova i jedan kod za popust.

Postupak kupovine

I. Odabir proizvoda: Na web stranici www.bellaforma.hr odaberete proizvod koji želite naručiti i kliknete na poveznicu ''Dodaj u košaricu''. Sistem će vas obavijestiti da je proizvod uspješno dodan u košaricu. Ako želite nastaviti kupovinu kliknite na poveznicu „Nastavi sa kupovinom“ te se vratite nazad u web trgovinu. Kada želite završiti kupovinu, kliknete na poveznicu „Na blagajnu“ . II. Uklanjanja proizvoda iz košarice: U košarici, ispod opisa proizvoda, nalazi se poveznica „Ukloni proizvod“. Pritiskom na tu poveznicu proizvod će biti uklonjen iz vaše košarice. III. Završetak kupovine: Za završetak kupovine potrebno je unijeti sve potrebne osobne podatke vezane uz dostavu.

  • 1. Adresa za isporuku: Potrebno je ispuniti tražene podatke (označene crvenom zvjezdicom) u prazna polja (ime i prezime, e-mail adresa, adresa, mjesto, broj pošte i broj telefona) koji su potrebni za potvrdu i zaključak narudžbe te dostavu proizvoda.
  • 2. Način plaćanja: Moguće je odabrati jednu od nekoliko ponuđenih opcija plaćanja: Plaćanje pouzećem, plaćanje po predračunu ili plaćanje karticom.
  • 3. Kuponi i poklon bonovi: Ukoliko kupac ima važeći kupon za popust ili poklon bon potrebno je prepisati njegov broj u za to predviđeno polje te kliknuti na poveznicu „Upotrijebi“
  • 4. Pregled narudžbe: Prikazani su oni artikli koje je kupac pri pretraživanju na web stranici dodao u košaricu. Cijena proizvoda, trošak poštarine, vrijednost PDV-a i ukupni trošak za uplatu su prikazani odvojeno na kraju popisa artikala u košarici, prije nego se narudžba potvrdi..

IV. Zaključak narudžbe: Kupac jednostavno može provjeriti unesene podatke za dostavu, odabrani način plaćanja, te sadržaj košarice. Kupac potvrđuje narudžbu klikom na poveznicu „Potvrdi kupnju“. Ukoliko je narudžba uspješno zaključena, na web stranici će se pojaviti tekst „Vaša narudžba je bila uspješna. Hvala Vam na kupovini! Broj Vaše narudžbe je: xxxxx

Postupak obavijesti o kupovini

  • Po predaji narudžbe kupac će dobiti obavijest na e-mail adresu da je narudžba zaprimljena.
  • Bella Forma će kontaktirati kupca ukoliko treba provjeriti točnost unesenih podataka telefonskim putem.
  • Postupak kupovine za pravne osobe je potpuno isti kao i za fizičke osobe, osim što će na potvrdi narudžbe pisati ime poduzeća i OIB. Opcije plaćanja su također jednake.

Pravo kupca na odustajanje od kupovine

  • Kod ugovora sklopljenih na daljinu, kupac ima pravo u roku 14 dana poslati obavijest na e-mail adresu (info@bellaforma.hr) ili putem drugog komunikacijskog kanala, da odustaje od ugovora (kupovine) bez da navodi razloge odustajanja. Obrazac za odustajanje od kupovine na daljinu možete preuzeti OVDJE.
  • Kupac je dužan vratiti proizvod neoštećen, u originalnoj ambalaži, i u nepromijenjenoj količini, osim ako je proizvod uništen, pokvaren, izgubljen ili se je njegova količina promijenila, a da za to kupac nije odgovoran.
  • Kupac proizvod mora vratiti zajedno sa računom. Prodavatelj se obvezuje izvršiti povrat uplaćenog iznosa služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio kupac prilikom plaćanja osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat. Povrat novca izvršiti ćemo najkasnije u roku 14 dana od zaprimanja zahtjeva za odustajanje od kupovine i po primitku proizvoda.
  • Kod odustajanja od kupovine, gdje je kupac koristio promo kod za popust, taj iznos se računa kao popust te se ne vraća kupcu. Kupcu se vraća samo uplaćeni iznos, a šalje se novi kod za popust kako bi ga mogao iskoristiti. Poklon bon se kod odustajanja od kupovine računa kao sredstvo plaćanja te se kupcu vraća u obliku Poklon bona.

Isključenje prava na odustajanje od kupovine

Kupac nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:
  • o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
  • o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda naručenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
  • o prodaji knjiga i drugih publikacija.

Odgovornost za skrivene nedostatke

Prodavatelj je odgovoran za skrivene nedostatke koje je proizvod imao u trenutku, kada je proizvod preuzeo kupac, bez obzira da li mu je to bilo poznato ili ne. Prodavatelj je također odgovoran za one stvarne pogreške koje se pojavljuju nakon što je prenesena na kupca ako su posljedica uzroka koji su ranije postojali. Zanemaruje se manja neznatna pogreška.

Jamstvo

Jamstvo imaju svi električni rezervni dijelovi ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za ne tehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava. Zip trgovina d.o.o. kao trgovac odgovorna je za materijalne nedostatke proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.

Servis

Uvoznik jamči da će proizvod, ako se koristi pravilno i u skladu s priloženim uputama, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. Servisna mreža zastupnika proizvođača obvezuje se da će na Vaš zahtjev (podnesen u jamstvenom roku o vlastitom trošku) otkloniti u svojim (ili ugovornim servisnim prostorijama) sve kvarove i tehničke nedostatke proizvoda nastale pri normalnoj uporabi, u vremenu na koje se odnosi jamstvo. Ako u zakonski propisanom roku po prijemu proizvoda na servis kvar ne bude otklonjen, servis se obvezuje da će proizvod zamijeniti novim (ili vratiti novac), u dogovoru s trgovcem. Zastupnik je obvezan osigurati servis i rezervne dijelove i nakon isteka jamstvenog roka, ukupno do 7 godina od datuma kupovine. Jamstvo počinje danom kupovine.

Rasprodani artikli

U pojedinačnim slučajevima, zbog velike potražnje, moguće je da neke od naručenih artikala ne možemo isporučiti, odnosno da su neki od artikala iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju rasprodanih artikla, kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe e-mailom ili telefonom.

Sigurnost

Bella Forma koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i čuvanje osobnih podataka i plaćanja. Za sigurnu autorizaciju i transakcije kreditnim karticama odgovoran je trgovac Bella Forma i PayWay. Autorizacije kreditnih kartica izvršavaju se u realnom vremenu uz trenutnu provjeru podataka u banci. Podaci o kartici nisu pohranjeni na poslužitelju bellaforma.hr.

Zaštita osobnih podataka

Osobne podatke koje dajete dobrovoljno, Zip trgovina d.o.o. pohranit će u svojoj evidencijskoj bazi kupaca. Vaše osobne podatke prikupljamo i koristimo u svrhu obrade narudžbe, slanje promotivnih materijala, za unaprjeđenje odnosa sa kupcima te radi provjere i autorizacije prilikom plaćanja kreditnom karticom, u mjeri i vremenu koje je neophodno za ostvarenje navedene svrhe u svakom pojedinom slučaju. Prilikom ispunjavanja podataka za dostavu dajete vašu suglasnost za obradu vaših podataka. Svaki korisnik ima pravo u bilo kojem trenutku zatražiti brisanje ili ažuriranje svojih podataka, slanjem obavijesti na info@bellaforma.hr. Vaše osobne podatke štitimo sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka, te ih nećemo ni na koji način učiniti dostupnim trećim stranama. Potrebne osobne podatke prosljeđujemo isključivo poslovnim partnerima za realizaciju isporuke Vaše narudžbe ili za potrebe adresiranja tiskanih reklamnih materijala. Imate pravo zatražiti ispravak, izmjenu ili nadopunu netočnih, nepotpunih ili neažuriranih podataka, a ukoliko više ne želite primati naš promidžbeni materijal dovoljno je odjaviti se s mailing liste na linku "odjava" ili zatražiti brisanje iz naše evidencije na e-mail: info@bellaforma.hr. Zip trgovina d.o.o. ne odgovara za slučajnu pogrešku ili pogrešku zbog više sile, ili drugih objektivnih okolnosti kojima se uzrokuje slučajno kršenje zajamčene zaštite Vaših podataka, ali jamči da će pogreška biti otklonjena, ukoliko je to moguće, čim prije. Kako bi se zaštitili osobni podaci i korisnik je odgovoran za osiguranje sigurnosti svoje adrese e-pošte, korisničkog imena i lozinke te odgovarajuće antivirusne zaštite svog računala.

Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka putem registracije

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnih podataka kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Komunikacija

Bella Forma će sa kupcem stupiti u kontakt putem sredstava za komunikaciju na daljinu osim ukoliko kupac bude zahtijevao suprotno. Oglasne elektroničke i/ ili SMS poruke mogu sadržavati sljedeće podatke:
  • jasno i nedvojbeno biti će naznačeno kao oglasne poruke,
  • pošiljatelj će biti jasno naveden,
  • različite akcije, promocije i druge prodajne tehnike, biti će naznačene kao takve.

Također će biti jasno definirani uvjeti za sudjelovanje u njima:
  • jasno će biti prikazan način odjave na oglasne poruke,
  • želju korisnika, da ne želi primati oglasne poruke, Bella Forma će izričito poštivati.

Ocjene, mišljenja i poruke
  • Recenzije, ocjene i preporuke koje su napisali korisnici dio su funkcionalnosti on-line trgovine i namijenjeni su zajednici svih korisnika.
  • Bella Forma dozvoljava, da svoje mišljenje napiše svaki korisnik internet trgovine, a prije konačne objave Bella Forma ih pregledava. Bella Forma neće objavljivati mišljenja ili napise koji su na bilo koji način uvredljivi, neprikladni ili koji, prema Bella Formi, ne koriste svojim osvrtom drugim korisnicima i posjetiteljima.
  • Slanjem mišljenja ili komentara, korisnik se izričito slaže s uvjetima korištenja njegovog mišljenja ili komentara, a Bella Forma dozvoljava objavljivanje dijela ili cijelog teksta u svim elektronskim i drugim medijima. Bella Forma ima pravo mijenjati sadržaj ili koristiti sadržaj mišljenja ili komentare u neograničenom vremenu i za bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu Bella Forme, uključujući objavljivanje u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Istodobno, autor mišljenja izjavljuje i osigurava da posjeduje materijalna i moralna prava za pisana mišljenja i komentare, te da ta prava prenosi na Bella Formu u neisključivi i vremenski vezani način.

Pravne obavijesti

Web trgovina Bella Forma i svi podaci na njoj, slike proizvoda, grafički i video elementi na stranici, zaštićeni su autorskim pravima te ih nije dozvoljeno reproducirati ili upotrebljavati bez prethodnog pisanog odobrenja Zip trgovina d.o.o.

Ograničenje odgovornosti

Zip trgovina d.o.o. ulaže sve napore kako bi osigurala ažurnost i točnost podataka objavljenih na svojim internetskim stranicama. Unatoč tome, sadržaj tekstova, vremena isporuke ili cijena mogu se mijenjati tako brzo da Zip trgovina d.o.o. ponekad ne uspije ispraviti informacije na web stranicama. U takvom slučaju, Zip trgovina d.o.o. će obavijestiti kupca o promjenama i omogućit mu odustajanje ili zamjenu naručene stavke.

Isključenje odgovornosti

Zadržavamo pravo onemogućiti web stranicu ili onemogućiti pristup stranicama zbog tehničkih ili drugih problema i održavanja, što također znači onesposobljavanje ili ometanje korištenja online trgovine. U slučaju tehničkih problema na web stranici zadržavamo pravo na otkazivanje dodijeljenih ugovora, na što je utjecala tehnička pogreška. U slučaju otkazivanja narudžbe, obavijestit ćemo Vas što je prije moguće i uputiti Vas u daljnje korake. Prije pristupanja i korištenja web stranice morate osigurati odgovarajuću opremu (protuvirusni, itd.). Kupac mora osigurati odgovarajuću sigurnost i povjerljivost podataka koji se koriste za registraciju na web stranici (e-mail adresa, lozinka).

Pritužbe i sporovi

Bella Forma poštuje aktualne europske zakone o zaštiti potrošača. Bella Forma maksimalno nastoji ispuniti svoju dužnost uspostavljanja učinkovitog sustava za rješavanje pritužbi i određivanja osobe s kojom se u slučaju poteškoća kupac može povezati telefonom ili putem e-maila.

Žalba se podnosi putem e-maila info@bellaforma.hr. Postupak obrade žalbi je povjerljiv. U roku od pet radnih dana Bella Forma će potvrditi da je primila pritužbu, priopćiti kupcu koliko će dugo postupak rješavanja trajati i informirati ga o napretku postupka.

Bella Forma je svjesna da je bitna karakteristika potrošačkog spora, barem u smislu sudske odluke, nerazmjer između ekonomske vrijednosti potraživanja i troškova koji nastaju u rješavanju samog spora. To je također glavna prepreka za potrošača da ne pokrenu spor pred sudom. Zato Bella Forma radi najbolje što može, kako bi se bilo koji spor riješio zajedničkim dogovorom.

U slučaju sudskog rješavanja spora odgovoran je sud ovisno o prebivalištu kupca.

Rješavanje sporova alternativnim putem

U skladu sa zakonskim normama, ne priznajemo nijednog ugovornog subjekta za izvan sudsku nagodbu potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koje bi potrošač mogao pokrenuti prema Zakonu o izvan sudskom rješavanju potrošačkog spora. Zip trgovina d.o.o., kao dobavljač dobara i usluga koje nudi u online trgovinu na području Hrvatske, objavljuje Platformu za on-line rješavanje potrošačkih sporova. Platforma je dostupna potrošačima na linku OVDJE.

Spomenuta uredba temelji se na Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova, Uredba (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o rješavanju sporova putem interneta s potrošačkim sporovima i kojom se izmjenjuje i dopunjuje Uredba (EZ) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22 / EZ.
Trebate savjet? Kontaktirajte nas.
01 337 33 30     info@bellaforma.hr